Reklamation - Hvis der er noget galt med varen

Mytrendyhome.dk yder 24 md. reklamationsret jf. købeloven. Herunder også mangelreglerne. Det betyder, at du enten kan få en mangelfuld vare repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Du skal kontakte os indenfor ”rimelig tid”

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen/fejlen ved varen. Vi anbefaler, at du reklamerer så hurtigt som mulig, og inden for 14 dage efter fejlen blev opdaget.

Du kan reklamere ved at kontakte os via mail til kontakt@mytrendyhome.dk.

Sådan gør du:


Kontakt os for at få tilsendt en returlabel, som du printer og sætter på den forsendelsespose, som varerne kom i, der er genluk på posen. Pakken skal indleveres i en GLS PakkeShop.

 

Varen skal sendes til:

Mytrendyhome.dk
Skovparken 121
6000 Kolding

 

Ved reklamation.

Hvis posen og label ikke bruges ved tilbagesendelses, skal du selv afholde alle udgifter til transport, herunder vores fragtomkostninger til returnering af varen efter undersøgelse.

Husk at varen altid skal sendes i forsvarlig emballage og få en kvittering for afsendelse. Du har nemlig selv ansvaret for pakken/varerne indtil vores modtagelse. Gem derfor kvittering for forsendelsen, samt et track and trace nummer.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.